Bestellen en betalen
Bestellen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de grote groene knop.
Wil je toch liever een medewerker spreken? Bel dan naar de klantenservice.
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Neem contact op met de klantenservice om uw bestelling te wijzigen. Of reageer op de email van uw orderbevestiging.
Wat als ik een klacht wil indienen?
Wat als ik een klacht wil indienen?
Sorry, sorry, duizendmaal sorry. Klanttevredenheid is een heuse obsessie voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.
Hoe nu verder?
We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met onze klantenservice.
Hoe wijzig ik mijn bezorgadres van een lopende bestelling?
Hoe wijzig ik mijn bezorgadres van een lopende bestelling?
Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice en we passen het voor je aan.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Jammer om te horen dat je de bestelling wil annuleren. Neem contact op met de klantenservice om dit te regelen
Betalen
Hoe kan ik betalen?
Hoe kan ik betalen?
Bij Laminaat.nl kan je alleen online betalen.
- iDEAL
- Bancontact
- Belfius
- creditcard (Visa of Mastercard)
- Klarna Pay Later
- IDEAL IN3
- Apple Pay
- Google pay
- American Express
Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?
Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?
Ja, je kan de bestelling achteraf betalen met Klarna.
Kan ik in termijnen betalen?
Kan ik in termijnen betalen?
Ja, je kan met IDEAL IN3 in 3 delen betalen.
Kan ik contant betalen?
Kan ik contant betalen?
Nee het is niet mogelijk om contant te betalen.
Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je binnen 5 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Neem contact op met onze klantenservice en zij zullen de factuur van de bestelling sturen.