Bezorgen en afhalen
Bezorgen
Naar welke landen verzenden jullie?
Naar welke landen verzenden jullie?
Momenteel bezorgen we alleen in Nederland en België Neem contact met ons op voor informatie over bezorging naar een andere bestemmingen.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Levertijden:
- Stalen of kleine pakketten: 1 tot 3 werkdagen.
- Uzin-producten: binnen 1 tot 2 werkdagen.
- Vloeren: 1 tot 4 werkdagen.
- Wand- en plafondpanelen: 2 tot 4 werkdagen.
Let op: Alle levertijden zijn onder voorbehoud en kunnen variëren afhankelijk van voorraad en logistieke omstandigheden.
Wordt mijn levering naar binnen gebracht?
Wordt mijn levering naar binnen gebracht?
We leveren uitsluitend op de begane grond en zetten de bestelling niet bij u binnen of in een lift. Palletgoederen leveren wij tot aan de stoeprand, wat betekent dat de zending aan de straatkant wordt uitgeladen of kan worden afgehaald.
Wat te doen met de pallet?
Wat te doen met de pallet?
De pallet is van u. U mag deze altijd bij ons inleveren in ruil voor een laminaat-of PVC-reiniger.
Afhalen
Kan ik mijn bestelling ophalen?
Kan ik mijn bestelling ophalen?
Momenteel is het alleen mogelijk om in overleg Uzin producten bij ons af te halen.
Bezorgproblemen
Ik ben niet tevreden over de bezorger. Waar kan ik mijn ei kwijt?
Ik ben niet tevreden over de bezorger. Waar kan ik mijn ei kwijt?
Wat vervelend! Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. We luisteren graag naar je verhaal en gaan samen met jou op zoek naar een oplossing.
Wat moet ik doen als ik een deel van mijn bestelling niet heb ontvangen?
Wat moet ik doen als ik een deel van mijn bestelling niet heb ontvangen?
Natuurlijk vervelend om te horen dat je niet alles hebt ontvangen. Neem contact met ons op en dan gaan we het voor je regelen.
Hoe wijzig ik mijn bezorgadres van een lopende bestelling?
Hoe wijzig ik mijn bezorgadres van een lopende bestelling?
Neem zo snel mogelijk contact met ons op om het adres aan te passen.
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?
De bestellingen worden dagelijks tot 18:00 uur geleverd. Is het dan nog niet geleverd? Neem contact met ons op en dan gaan we kijken wat er aan de hand is.