1 januari zijn wij gesloten

Altijd persoonlijk betrokken

Veel gestelde vragen

Snel antwoord op je vraag? Bekijk de veel gestelde vragen op deze pagina. Kom je er nog niet helemaal uit? Aarzel dan niet om contact op te nemen.

Bezorgen en afhalen

Bezorgen

Naar welke landen verzenden jullie?

Momenteel bezorgen we alleen in Nederland en België Neem contact met ons op voor informatie over bezorging naar een andere bestemmingen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Levertijden:

  • Stalen of kleine pakketten: 1 tot 3 werkdagen.
  • Uzin-producten: binnen 1 tot 2 werkdagen.
  • Vloeren: 1 tot 4 werkdagen.
  • Wand- en plafondpanelen: 2 tot 4 werkdagen.

Let op: Alle levertijden zijn onder voorbehoud en kunnen variëren afhankelijk van voorraad en logistieke omstandigheden.

Wat zijn de leverkosten?

Boven de €550 euro is het gratis. Onder de €550 is het afhankelijk van de grootte.

  • Kleine pakketten: €6,95
  • Uzin-producten: tot €75.- is het €24,95 en boven de €75,- tot €550,- is het €9,95
  • Vloeren: €49,95
  • Wand- en plafondpanelen: €49,95
  • Producten die langer zijn dan 2 meter: €49,95
  • Waddeneilanden hebben een extra toeslag van €75,-

Let op: Wandpanelen met de lengte 260 cm, daar is de verzendkosten altijd op nacalculatie.

Wordt mijn levering naar binnen gebracht?

We leveren uitsluitend op de begane grond en zetten de bestelling niet bij u binnen of in een lift. Palletgoederen leveren wij tot aan de stoeprand, wat betekent dat de zending aan de straatkant wordt uitgeladen of kan worden afgehaald.

Wat te doen met de pallet?

De pallet is van u. U mag deze altijd bij ons inleveren in ruil voor een laminaat-of PVC-reiniger.

Afhalen

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Doe online de bestellingen je krijgt een email wanneer de bestelling afgehaald kan wordn.

Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

Iedere vrijdag ochtend halen wij alle bestellingen op bij het magazijn die die week en het weekend ervoor zijn besteld. Dan is het mogelijk om vrijdag middag de bestelling af te halen. Wij sturen altijd een email als de bestelling klaar ligt.

Moet ik vooraf betalen als ik een bestelling wil ophalen?

Als je een bestelling wil ophalen, moet je altijd online de betaling doen.

Kan ik contant betalen?

Nee het is niet mogelijk om contant te betalen.

Kan iemand anders mijn bestelling komen ophalen?

Ja, dat kan. Als de persoon de bestelbevestiging heeft kan hij de bestelling afhalen.

Bezorgproblemen

Ik ben niet tevreden over de bezorger. Waar kan ik mijn ei kwijt?

Wat vervelend! Je kan hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. We luisteren graag naar je verhaal en gaan samen met jou op zoek naar een oplossing.

Wat moet ik doen als ik een deel van mijn bestelling niet heb ontvangen?

Natuurlijk vervelend om te horen dat je niet alles hebt ontvangen. Neem contact met ons op en dan gaan we het voor je regelen.

Hoe wijzig ik mijn bezorgadres van een lopende bestelling?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op om het adres aan te passen.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?

De bestellingen worden dagelijks tot 18:00 uur geleverd. Is het dan nog niet geleverd? Neem contact met ons op en dan gaan we kijken wat er aan de hand is.

Nog steeds op zoek naar antwoorden?

Als de antwoorden die je zoekt niet in onze FAQ staan, stuur ons dan een e-mail door het onderstaande formulier in te vullen.

Gratis en vrijblijvende offerte aanvragen