Altijd persoonlijk betrokken

Gratis verzending vanaf €550,-

Veel gestelde vragen

Snel antwoord op je vraag? Bekijk de veel gestelde vragen op deze pagina. Kom je er nog niet helemaal uit? Aarzel dan niet om contact op te nemen.

Bestellen en betalen

Bestellen

 Hoe kan ik een klacht indienen of een melding maken?

Heeft u een klacht of wilt u ergens een melding van maken? Dat vinden we erg vervelend voor u en daarom willen we dit zo goed en snel mogelijk oplossen.

Neem contact op met de klantenservice om het op te lossen.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Neem contact op met de klantenservice om uw bestelling te wijzigen. Of reageer op de email van uw orderbevestiging.

Wat als ik een klacht wil indienen?

Sorry, sorry, duizendmaal sorry. Klanttevredenheid is een heuse obsessie voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis. En daar ben jij dan de dupe van. Dat mag natuurlijk niet gebeuren.

Hoe nu verder?

We lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je contact op neemt met onze klantenservice.

Mijn bestelling is niet compleet

Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice en we gaan het voor je regelen.

Mijn bestelling is beschadigd tijdens het transport.

Helaas gebeurt het soms dat goederen beschadigd of defect geraken tijdens transport. Dat is voor iedereen vervelend, maar gelukkig lost laminaat.nl dit voor jou op. Indien je er tijdens het uitpakken pas achter komt dat de goederen beschadigd of defect zijn, onderneem je volgende stappen:

  1. Verwerk de beschadigde of defecte producten niet 
  2. Neem een aantal goede, gedetailleerde foto's van de schade/defecten
  3. Mail de foto's naar info@laminaat.nl met een beschrijving van het probleem
  4. We evalueren de situatie
  5. Indien we vinden dat je claim terecht is, zullen we de beschadigde/defecte producten vervangen
  6. We plannen in overleg met jou een nieuwe levering

Let echter op! Je dient schade aan te melden voor 30 dagen na ontvangst.

Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice en we gaan het voor je regelen.

Hoe veel garantie heb ik?

De garantieperiode is afhankelijk per product. Kijk op de productpagina hoe veel garantie er op het product zit. Kom er er niet uit? Neem contact op met de klantenservice.

Nog steeds op zoek naar antwoorden?

Als de antwoorden die je zoekt niet in onze FAQ staan, stuur ons dan een e-mail door het onderstaande formulier in te vullen.

Gratis en vrijblijvende offerte aanvragen